Tietosuojaseloste

1. Johdanto
Tervetuloa Suomen Koulutarvike Oy verkkokauppaan! Suomen Koulutarvike Oy kunnioittaa yksityisyyttäsi ja sitoutuu suojaamaan henkilötietojasi. Tässä tietosuojaselosteessa kerromme, miten keräämme, käytämme, säilytämme ja suojamme henkilötietojasi. Pyydämme sinua lukemaan tämän tietosuojaselosteen huolellisesti, jotta ymmärrät miten henkilötietojasi käsitellään.
2. Rekisterinpitäjä
  • Y-tunnus: 3379602-5
  • Nimi: Suomen Koulutarvikekauppa Oy
  • Osoite: Rankionkatu 7C 13
  • Postinumero: 21260
  • Postitoimipaikka: Raisio
  • Sähköposti: info@suomenkoulutarvikekauppa.fi
3. Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus
Keräämme henkilötietojasi ainoastaan tiettyjen tarkoitusten vuoksi, jotka liittyvät verkkokauppamme palveluiden tarjoamiseen ja parantamiseen. Henkilötietoja voidaan käyttää seuraaviin tarkoituksiin:
  • Tilauksen käsittely ja toimitus

• Asiakkaan tunnistaminen

• Asiakassuhteen ylläpito ja asiakaspalvelu

• Markkinointiviestintä ja mainosten kohdentaminen (vain suostumuksellasi)

• Verkkokaupan käyttökokemuksen parantaminen ja personointi

• Tietojen analysointi ja tilastolliset tarkoitukset

4. Kerätyt henkilötiedot
Keräämme verkkokaupan käyttäjiltä seuraavia henkilötietoja:
  • Nimi

• Sähköpostiosoite

• Postiosoite

• Puhelinnumero

• Maksutiedot

Lisäksi voimme kerätä muita tarvittavia tietoja jota liittyvät verkkokauppamme kehittämiseen.

7. Tietojen säilytysaika
Henkilötiedot säilytetään niin kauan, kun niitä tarvitaan asiakkaan kanssa tehtävän sopimuksen täytäntöönpanemiseksi tai asiakaspalvelun kehittämiseksi. Kun henkilötietojasi ei enää tarvita ne poistetaan tai anonymisoidaan asianmukaisesti.
8. Tietojen luovuttaminen kolmansille osapuolille

Emme luovuta henkilötietojasi kolmansille osapuolille, paitsi seuraavissa tapauksissa:

• Toimitus- ja logistiikkapalveluiden tarjoajille, jotta tilauksesi voidaan toimittaa sinulle

• Maksupalveluntarjoajille, jotta maksutapahtuma voidaan suorittaa

• Lain vaatimusten noudattamiseksi tai viranomaisten pyynnöstä

Käytämme kolmansia osapuolia myös tietojen käsittelyssä, kuten tietojen tallennuksessa, analysoinnissa ja markkinointiviestinnässä. Huolehdimme kuitenkin aina siitä, että kolmannet osapuolet noudattavat asianmukaista tietosuojaa ja turvallisuutta.

9. Evästeet ja niiden käyttö
10. Rekisterin suojaus
Tiedot siirretään SSL-suojatun yhteyden ylitse.
Sähköiset tiedot on suojattu palomuurilla, käyttäjätunnuksin ja salasanoin.
Tietojen käyttöoikeus on vain niillä rekisterinpitäjän palveluksessa olevilla henkilöillä, jotka tarvitsevat tietoja tehtävissään.
10. Tietosuojaoikeudet
Sinulla on oikeus pyytää tarkistusta, korjausta tai poistoa henkilötiedoistasi. Lisäksi voit peruuttaa suostumuksesi henkilötietojesi käsittelyyn milloin tahansa. Pyyntösi voit lähettää yhteystietojen kohdassa mainittuun sähköpostiin: info@suomenkoulutarvikekauppa.fi
11. Muutokset tietosuojaselosteeseen
Pidätämme oikeuden päivittää tätä tietosuojaselostetta tarvittaessa. Tärkeimmistä muutoksista ilmoitetaan verkkosivuillamme tai muulla sopivalla tavalla.

Jos sinulla on kysymyksiä tietosuojaselosteestamme tai henkilötietojesi käsittelystä, ole hyvä ja ota yhteyttä meihin yhteystietojen kohdassa mainitulla tavalla.
Päivitetty viimeksi: 2.8.2023