Miten voin tehdä tilauksen?

Voit tehdä tilauksen helposti verkkosivuillamme lisäämällä haluamasi tuotteet ostoskoriin ja siirtymällä sitten kassalle. Seuraa antamiamme ohjeita ja täytä tarvittavat tiedot. Kun tilaus on tehty, saat vahvistusviestin sähköpostiisi.

Kuinka kauan toimitus kestää?

Toimitusaika vaihtelee tuotteesta ja sijainnistasi riippuen. Yleensä pyrimme toimittamaan tilaukset 3-5 arkipäivän kuluessa.

Miten voin ottaa yhteyttä asiakaspalveluun?

Helpoin tapa on käyttää verkkosivuiltamme löytyvää yhteydenottolomaketta. Voit myös lähettää sähköpostia osoitteeseen info@suomenkoulutarvikekauppa.fi  Vastaamme mielellämme kaikkiin kysymyksiisi.

Voinko palauttaa tuotteen, jos en ole tyytyväinen?

Kyllä, meillä on 30 päivän palautusoikeus. Jos et ole tyytyväinen tuotteeseen, voit palauttaa sen alkuperäisessä kunnossa ja pakkauksessa. Ennen palauttamista ole yhteydessä asiakaspalveluumme, niin pystymme takaamaan mahdollisimman sujuvan palautuksen.
asiakaspalvelu: info@suomenkoulutarvikekauppa.fi

USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET